MMSL 2017, 86(3):94-95

ÚSPĚŠNÁ CESTA STŘEDOŠKOLSKOU ODBORNOU ČINNOSTÍ (SOČ)Letter to the editor

Adam Anthony Needle1, Vendula Hepnarová ORCID...2*
1 2. ročník Gymnázia J.K.Tyla
2 Katedra toxikologie a vojenské farmacie, Fakulta vojenského zdravotnictví, Univerzita obrany, Hradec Králové

Středoškolská odborná činnost, tohle když někomu řeknete, tak si dotyčný často nic moc nevybaví. Přitom je to celkem velká soutěž a dá se říct, že mezi soutěžemi předmětových olympiád je nejzajímavější. Spočívá v tom, že si student vybere z vypsaných témat, to které by ho zajímalo. Nějakou dobu studuje danou problematiku, pak začne jeho vlastní práce v laboratoři a na závěr o tom napíše práci, kterou pak obhajuje před odborníky. To vše musí zvládnout v poměrně krátkém časovém horizontu (6 měsíců) souběžně se středoškolskou výukou. Asi zde nemusím psát o tom, kolik středoškoláků dělá rádo práci navíc. Pokud vás ale to téma baví jako mne, zjistíte, že každá minuta má svou cenu. SOČ vám totiž ukradne dost času. Proč tu práci psát? Co mi to přinese? Zkušenosti, dovednosti, znalosti, známosti a dobrý pocit. Rozhodl jsem se vkročit do toho velkého světa, který nás obklopuje, a něco z něj poznat....

Received: July 12, 2017; Revised: July 12, 2017; Published: September 8, 2017  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Needle, A.A., & Hepnarová, V. (2017). ÚSPĚŠNÁ CESTA STŘEDOŠKOLSKOU ODBORNOU ČINNOSTÍ (SOČ). MMSL86(3), 94-95
Download citation